راهنمای خرید پوشاک زمستانه کوهنوردی و طبیعت گردی +دانلود ویدئو

راهنمای خرید پوشاک زمستانه کوهنوردی و طبیعت گردی

در این ویدئو مربی کوهنوردی ملیسا آرنات به توضیح سیستم پوشاک لایه ای می پردازد. با سلوچ همراه باشید.

دانلود720p

مثلث شوم سرمازدگی

شرح ویدئو

سلام ،من ملیسا آرنات مربی کوهنوردی هستم امروز می خواهم مهمترین نکات در سیستم پوشاک لایه ای را با شما به اشتراک بگذارم در برنامه های کوهنوردی شما نمی توانید پیشبینی کنید که با چه جبهه هوایی مواجه می شوید. (

راهنمای انتخاب نوع پوشاک کوهنوردیراهنمای خرید پوشاک زمستانه کوهنوردی)

سیستم پوشاک لایه ای

ممکن است در ابتدای برنامه شما یک هوای بسیار متبوع داشته باشید اما شرایط آب و هوایی کوهستان می تواند  به سرعت به تغییر کند لذا سیستم لایه ای یک روش عالی برای مقابله با شرایط احتمالی کوهستان خواهد بود که به شما امکان می دهد با سلامت و امنیت کامل برنامه کوهنوردی را به پایان برسانید.

راهنمای انتخاب نوع پوشاک کوهنوردی

اولین پوشش

من همواره در برنامه های کوهنوردی از انواع مختلف لایه های پوشاک استفاده می کنم اولین لایه باید سبک باشد تا در هوای گرم هم کارایی داشته باشد و در محیط های گرم برای شما دردسر ساز نشود و البته از شما در برابر نور خورشید محافظت نماید. راهنمای خرید پوشاک زمستانه کوهنوردی

راهنمای انتخاب نوع پوشاک کوهنوردی

دومین پوشش

در ادامه باید پوشاک لایه دوم را با خود بردارید که عایق گرما باشد که می تواند از جنش پشم یا الیاف مصنوعی باشد یا می توان از کت های پَر کم حجم استفاده نمود چرا که لایه دوم باید بدن شمارا گرم نگه دارد و می توان از آن به عنوان پوشش اصلی استفاده نمود. (راه راهنمای خرید پوشاک زمستانه کوهنوردی


نمای خری
د پوشاک زمستاراهنمای خرید پوشاک زمستانهنه کوهنوردی)

پوشش بادگیر و ضد آب

در کوهستان هیچگاه مشخص نیست که با چه شرایط هوایی مواجه خواهید شد برای مقابله با وزش باد های سرد و بارش باران احتمالی باید پوشش بادگیر و ضد آب با خود به همراه ببرید. ( راهنمای خرید پوشاک زمستانه کوهنوردی )

این ژاکت بادگیر سبکی که می بینید به تن دارم می تواند انتخاب خوبی باشد که می تواند در هنگام وقوع بارش های احتمالی و وزش باد های سرد از شما محافظت نماید.

راهنمای خرید پوشاک زمستانه

پوشش گرم اضافی

توصیه می کنم که یک پوشش گرم اضافی با خود به همراه بردارید چرا که برخی اوقات دمای هوا برای پیمایش مناسب است اما ممکن است به هر دلیلی مجبور به توقف و ماندن در کوهستان شوید لذا در این شرایط یک پوشش گرم اضافی خیلی به شما کمک خواهد کرد.

راهنمای خرید پوشاک زمستانهاهنمای خرید پوشاک زمستانه کوهنوردی)

لایه سخت

به همین دلیل من همواره یک کت پر سبک برای ایجاد عایق بیشتر به همراه می برم و البته یک (لایه سخت) ضد آب و ضد باد قوی نیز با خود به همراه ببرید.

لایه سخت باید بتواند به خوبی شمارا در مقابل باد و باران ایمن کند لایه سخت بیرونی ترین لایه بوده و  نیازی نیست عایق گرما باشد.

جمع بندی

در نهایت باید گفت که هرکدام از پوشش های پیشنهادی کاربرد های خاص خود را دارند اما اگر شما در یک برنامه کوهنوردی زمستانه همه این پوشش هارا با خود به همراه ببرید برای مقابله با هر شرایط آب  و هوایی احتمالی آماده می شوید و می توانید در هر نوع برنامه کوهنوردی و صعود و پیمایشی شرکت کنید بدون اینکه نگران شرایط غیر مترقبه باشید. (راهنمای خرید پوشاک زمستانه کوهنوردی)

سپاس از توجه شما

 

1 دیدگاه در “راهنمای خرید پوشاک زمستانه کوهنوردی و طبیعت گردی +دانلود ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.