هدلامپ هوشمند شرکت Petzl

چراغ پیشانی جدید شرکت بزرگ Petzl   با نام REACTIK+

نورپردازی چند طیفی ، قابلیت شارژ ، یک هدلایت هوشمند با فرمان گیری از سیستم بلوتوث موبایل و دیگر گجت های هوشمند ، سنسور پرتاب نور اتوماتیک نسبت به فاصله اجسام ، قدرت بالای ۳۰۰ لومنس و…

slider-reactik-1

 

ویژگی های منحصر بفرد هدلامپ هوشمند شرکت پتزل

ویژگی منحصر به فرد این هدلایت هوشمند ، داشتن گیرنده بلوتوث و یک میکرو موتور الکتریکی در هدلایت است به طوریکه با برنامه ریزی و دستور از روی اپلیکیشن موبایل و دیگر گجت های هوشمند ، امکان حرکت دادن جهت نور ، حجم و فوکوس نور امکانپذیر است ضمن اینکه میزان مصرف باطری را میتوان لحظه ای کنترل کرد.این ویژگی خاص امکان استفاده ورزشکار را بدون نیاز به درآوردن یا دست زدن به هدلایت فراهم میکند. (هدلامپ هوشمند شرکت پتزل)

e95hmi-reactik-focus-2_lowres

سیتم برنامه ریزی هدلامپ

سیستم برنامه ریزی بسیار گسترده ای برای این هدلایت تهیه شده که تماما از طریق پورت USB و اتصال به کامپیوتر و همینطور از طریق سیستم بلوتوث و به صورت لحظه ای امکان پذیر است. موارد قابل برنامه ریزی شامل : تغییر زاویه نور در چهار جهت ،شدت نور ، میدان نور ، تنظیم حساسیت سنسور گیرنده نور ، برنامه ریزی میزان تابش در زمان معین ، سیستم ذخیره انرژی ، تنظیمات پیش فرض برای ورزشهای مختلف و موارد بسیار دیگر. نرم افزار کنترل و فرمان این هدلایت از فروشگاه GooglePlay بصورت رایگان قابل دانلود است.

(هدلامپ هوشمند شرکت پتزل)

e95hmi-reactik-focus-3_lowres

این هدلامپ هوشمند دارای کلید تنظیم دستی برای کاربری در سه سطح نوری پرقدرت ، استاندار و خودمختار. چهار تنظیم پیش فرض در شاخه های کوهنوردی ( دوی کوهستان ، کوهپیمایی ، کوهنوردی و سنگنوردی). مجهز به سیستم نور قرمز برای شناسایی راحتتر در شب ، دارای سیستم قفل برای حمل و نقل راحت و بهم نخوردن تنظیمات پیشفرض ، دارای باطری لیتیوم ۱۸۰۰ میلی آمپر با شارژر داخلی و امکان شارژ با کابل USB، قابلیت استفاده از باطریهای نرمال و آلکالاین ، کیتهای جدا شونده و قابل شتشو هدلایت با استاندارد ضد آب IPX4(هدلامپ هوشمند شرکت پتزل)

 

دیگر مشخصات دستگاه :

وزن : ۱۱۵ گرم

سیستم پشتیبانی نرم افزاری : IOS و Android

مدت زمان شارژ : ۴٫۵ ساعت

دارای مجوزهای : CE, FCC, IC, ARIB

(هدلامپ هوشمند شرکت پتزل)

نظر شما چیست؟ آیا این هدلامپ کارایی لازم را دارد؟ شما به عنوان یک کوهنورد چه نظری درباره این هدلامپ هوشمند دارید؟

منبع

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.