اسکی دیوانه کننده در آلاسکا +زیرنویس فارسی

اسکی دیوانه کننده در آلاسکا +زیرنویس فارسی
در این ویدئو آستون اسمیت تجربیاتش در اسنو بردینگ و اسکی را با ما به اشتراک می گذارد.
اسمیت: همانطور که می دانید آلاسکا بهترین منطقه برای ورزش های زمستانی است و و من بهترین خاطرات و تجربیاتم در اسنو برد و اسکی را مدیون طبیعت آلاسکا هستم. شیب های برفی این منطقه نهایت هیجان را برای ما اسکی باز ها به ارمغان می آورد… با سلوچ همراه باشید. (اسکی دیوانه کننده در آلاسکا )
Alaskan gorge-1.jpg

کمی درباره آلاسکا بخوانیم:

آلاسکا (به انگلیسی: Alaska) بزرگ‌ترین ایالت کشور ایالات متحده آمریکا است؛ که به واسطه معادن غنی و نیز نفت یکی از ثروتمندترین ایالت‌های این کشور محسوب می‌شود. پایتخت آن ژونو، و شهرهای مهم آن فیربنکس، نوم، و انکوریج هستند. شمالی‌ترین شهر آلاسکا بَرو (Barroww) و جنوبی‌ترین شهر ایالت آلاسکا کودیاک (Kodiakk) می‌باشد.

رشته‌کوه‌های طولانی، قله‌های بلند، یخچال‌های طبیعی، رودها، دریاچه‌ها و دیدنی‌های طبیعی بسیار، کرانه‌های اقیانوس آرام کوهستانی و متشکل از رشته‌کوه‌های طولانی است که بعضی از این قله‌ها کوه‌های آتشفشانی‌اند اصلی‌ترین مشخصات این سرزمین است. (اسکی دیوانه کننده در آلاسکا )

طبیعت آلاسکا

در شمال آلاسکا جلگه‌هایی وجود دارد که به اقیانوس منجمد شمالی می‌پیوندد. خاک این جلگه‌ها یخ زده‌است و در آن درخت نمی‌روید که در اصطلاح جغرافیا به آن توندرا گفته می‌شود. آلاسکا به تنهایی سه قله مرتفع قاره آمریکای شمالی را در خود جا داده‌است که به قرار زیر است:کوه مک کینلی (واقع در پارک و منطقه حفاظت شده ملی دنالی)، کوه لوگان، و کوه سن الایاس (واقع در پارک و منطقه حفاظت شده ملی رنگل-سن الیاس).

محیط زیست آلاسکا به نظر دست نخورده و بری از نفوذ انسان می‌آید اما بعد از کشف نفت و اتفاقات پی در پی در ضدیت انسان با محیط پیرامونش این محیط را نیز یکی از پرخطرترین مکان‌های روی زمین کرده‌است.یادبود ملی میستی فیوردز، یادبود ملی ادمیرالتی آیلند، جنگل ملی چوگاچ، و جنگل ملی تونگاس در این ایالت قرار دارند…. (اسکی دیوانه کننده در آلاسکا )

2 دیدگاه در “اسکی دیوانه کننده در آلاسکا +زیرنویس فارسی

  • دسامبر 29, 2017 در5:40 ب.ظ
    پیوندیکتا

    سلام.واقعا وبسایت خوبی
    دارید
    ما در زمینه درب های ضد سرقت و ضد حریق فعالیت
    می کنیم.خوشحال میشوم از وبسایت ما
    دیدن کنید

    پاسخ
  • ژوئن 4, 2018 در9:23 ق.ظ
    پیوندیکتا

    در زمینه ای که فعالیت میکنید جزو
    بهترین سایت ها هستید. .اگر علاقه دارید در نتایج جست و جو بهتر
    دیده شوید حتما به وبسایت ما سر بزنید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.