راهنمای بسته بندی وسایل کمپینگ در کوله پشتی +ویدئو

کمپینگ یکی از لذت بخش ترین تفریحاتی هست که برای همه قابل دسترس و قابل اجراست.در این مقاله با شما راهنمای بسته بندی وسایل کمپینگ در کوله پشتی را به اشتراک می گذاریم. با سلوچ همراه باشید. (راهنمای بسته بندی وسایل کمپینگ در کوله پشتی)

راهنمای بسته بندی وسایل کمپینگ در کوله پشتی

کافیه یک روز با خانواده یا دوستاتون تصمیم بگیرید به نزدیک ترین منطقه ی طبیعی اطراف شهر برای داشتن یک یا چند روز خاطره ی به یادموندنی سفر کنید. کمپ زدن هیجان خیلی بیشتری نسبت به سفرهای دیگه داره و یه عالمه چیز جدید بهتون یاد میده. برای کمپینگ در فضای باز یک سری نکات هست که نباید فراموش کنید. این مطلب یکی از این نکته ها رو بهتون یادآوری می کنه.

راهنمای بسته بندی وسایل کمپینگ در کوله پشتی

?بسته بندی و وسایل مورد نیاز کمپینگ در فضای باز به سه قسمتِ بسته بندی هوشمندانه ، تجهیزات آب و هوایی، و تجهیزات سفر تقسیم میشه.

?مهمترین چیزی که در کمپینگ فضای باز باید توجه کنید، اینه که هوشمندانه وسایل خودتون رو بسته بندی کنید و جا بدید. مثلا وسایل نرم تر رو در پشت کوله بذارید تا در تمام مسیر پیاده ای که طی می کنید به کمر شما فشاری وارد نشه. حتی میشه وسایلتون رو در کیف های کوچکتر کیسه مانند بسته بندی کنید و بعد در کوله قرار بدید. (راهنمای بسته بندی وسایل کمپینگ در کوله پشتی)

راهنمای بسته بندی وسایل کمپینگ در کوله پشتی

?باید بدونید که با چه آب و هوایی ممکنه روبه رو بشید. اگه با هوای خیلی سرد رو به رو هستید، باید تجهیزات زیر رو همراه خودتون داشته باشید:

لباسی که لایه ی بادگیر داشته باشه. لباس گرم، کلاه ،( و یا کلاه هایی که کاملا سر و صورت رو به جز چشمها و دهان می پوشانند) ، پوششی یک سره (که عرق رو به لایه های بعدی انتقال نده)، لباسی گرم کننده که بین پوشش یک سره و بادگیر بپوشید، دو لایه جوراب گرم کننده و ضد عرق، پوتین یا چکمه، دستکش و چکمه اضافی. (راهنمای بسته بندی وسایل کمپینگ در کوله پشتی)

راهنمای بسته بندی وسایل کمپینگ در کوله پشتی

برای کمپینگ فضای باز در تابستان هم به کفش های ضد آب، اسپر ی حشره کش، کرم ضد آفتاب و بارونی نیاز دارید.

?وقتی در حال پیاده روی به سمت محل کمپینگ مورد نظرتون هستید، از سه نوع سایز کوله می تونید استفاده کنید. اولین نوع از کوله، کوله ی کوچکی ای برای استفاده ی روزانه ست که برای پیاده روی های کوتاه مدت مناسبه. (راهنمای بسته بندی وسایل کمپینگ در کوله پشتی)

نوع دوم کوله با سایز متوسطه که برای مصرف سه روزه است.  در آخر کوله ای با سایز بزرگ برای استفاده ی بیشتر از سه روزه.  از نظر قاب بندی هم کوله ها به دو نوع تقسیم میشن: اولین نوع کوله هایی که قاب های خرجی و بیرونی دارن و نوع دوم که قاب داخلی دارن. کوله های کوچک برای مصرف روزانه معمولا قاب ندارن.

?اگر تا محل کمپینگ با ماشین سفر می کنید، یادتون باشه که چادر رو آخر سر جمع کنید و به وسایل سفر اضافه کنید. اینطوری اولین چیزی که احتیاج دارید موقع رسیدن استفاده کنید تقریبا دم دستی ترین وسیله است، چون آخرین چیزی بوده که اون رو جمع کردید.

چگونه تجهیزات خود را در کوله پشتی جای دهیم؟

راهنمای بسته بندی وسایل کمپینگ در کوله پشتی

?مهمترین چیزی که در کمپینگ فضای باز باید توجه نمایید اینست که هوشمندانه وسایل و تجهیزات خود را بسته بندی و جاسازی نمایید.

چگونه کوله پشتی را برای یک برنامه طولانی پر کنیم؟

در این ویدئو جیمی چن کوهنورد معروف به ما نشان می دهد که چگونه کوله پشتی خود را برای شرکت در یک برنامه صعود طولانی آماده نماییم.

دانلود ویدئو720p

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.