آموزش تکنیک نجات از سقوط روی یخچال +ویدئو فارسی

وقتی وارد شیب های برفی می شوید با موقعیت های مختلفی روبرو می گردید حتی اگر کرامپون به پا کرده باشید باز هم ممکن است بر روی شیب ها لیز خورده و سقوط نمایید.در این ویدئو ما به شما تکنیکی می آموزیم تا بتوانید در هنگام سقوط روی شیب های یخی و برفی خودتان را نجات دهید. با سلوچ همراه باشید. (آموزش تکنیک نجات از سقوط روی یخچال)

دانلود720p

آموزش تکنیک نجات از سقوط روی یخچالدیباچه

پیش از قدم گذاشتن به کوههای برفی بایدذتکنیک های گام برداری و نجات را بیاموزید تا پیمایشی ایمن و کارامد داشته باشید. وقتی وارد شیب های برفی می شوید با موقعیت های مختلفی روبرو می گردید حتی اگر کرامپون به پا کرده باشید  باز هم ممکن است بر روی شیب ها لیز خورده و سقوط نمایید.به هر روی شما باید بتوانید خود را برای سقوط احتمالی بر روی یخچال آماده نمایید و اگر آماده باشید و آموخته هایتان را به خوبی به کار بگیرید شانس خوبی برای نجات خود در سقوط از شیب ها خواهید داشت.

آموزش تکنیک نجات از سقوط روی یخچال

در این ویدئو ما به شما تکنیکی می آموزیم تا بتوانید در هنگام سقوط روی شیب های یخی و برفی خودتان را نجات دهید و سقوط را متوقف نمایید این تکنیک حتی در شیب های یخی تند هم کارامد است.

بهترین موقعیت برای نجات و توقف روی شیب های یخی این حالت می باشد و ما به شما می آموزیم که در سقوط احتمالی چگونه خود را در این موقعیت قرار دهید.

این موقعیت به شما کمک می کند که سرعت شما کاهش یاید و در نهایت متوقف شوید.(آموزش تکنیک نجات از سقوط روی یخچال)

آموزش تکنیک نجات از سقوط روی یخچال

جای گیری بر روی یخچال

خوب به نوع جای گیری من توجه کنید. با دستم بخش تیز شافت کلنگ را گرفته ام

و بدنم را به شافت کلنگ چسبانده ام من صورتم را به سمت پایین برگردانده ام تا سر کلنگ نتواند به صورتم آسیب برساند

کرامپون های شما می تواند به شما آسیب بزند

. شما باید زانو هایتان را از هم فاصله بدهید چرا که اگر کرامپون پوشیده باشید. کرامپون شما می تواند به پای شما آسیب بزند نوبت به بررسی قرار گیری کلنگ یخ و برف می رسد . همانطوری که می بینید باید سر کلنگ را در دست بگیرید و بدنتان را در این حالت قفل نمایید. سر کلنگ را در سطح یخچال فشار دهید تا سرعت  سقوط شما را کم کند و شما متوقف شوید.

لذا این مدل قرارگیری کلنگ و بدن شما به شکل موثر و ایمنی شما را از سقوط نجات خواهد داد .توجه کنید که حتما باید با دستتان بخش تیز انتهای شافت کلنگ را مهار نمایید نکته حیاتی برای استفاده از این تکنیک این است که نترسید و تمرکز خود را حفط کنید بتوانید بدن خود را در این موقعیت قرار دهید.

آموزش تکنیک نجات از سقوط روی یخچال

کلید موفقیت در تکنیک نجات از سقوط

باید  بتوانید به سرعت خود را در این وضعیت روی یخچال قرار دهید. اما کلید موفقیت در استفاده از این تکنیک این است که ما بتوانیم سر کلنگ را به خوبی در یخچال فشار دهیم تا سقوط ما را متوقف نماید خب دوباره در موقعیت ترمز کردن قرار می گیریم در این موقعیت اگر سر خود را بالا بیاورید فشار از روی سر کلنگ برداشته می شود و ترمز رها خواهد شد.(آموزش تکنیک نجات از سقوط روی یخچال)

و شما به پایین سر می خورید و باز دوباره ترمز کنید.

ترمز منقطع بر روی یخچال

این قطع و وصل کردن ترمز کلنگ باعث می شود شما زودتر متوقف شوید اگر سرتان را اندکی بالا بگیرید به شما امکان می دهد تا دوباره فشار بیشتری بر کلنگ وارد نمایید و سریع تر متوقف شوید.

*مثل ترمز خودروهای جدید که فشار بر لنت ها راکم زیاد می کند تا خودرو سریعتر متوقف شود*

سخن پایانی

توجه کنید که حتما باید سر کلنگ را محکم در دست بگیرید چرا که اگر مراقب نباشید

ممکن کلنگ از دستتان رها شود پس دقت کنید که کلنگ را در جای خود قرار دهید و بخش های تیز آن را بپوشانید و به صورت منقطع ترمز نمایید تا متوقف شوید.

بهتر است قبل از صعود به مناطق برفی  این تکنیک را به خوبی تمرین نمایید.(آموزش تکنیک نجات از سقوط روی یخچال)

سپاس از توجه شما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.